Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag de afleveringen van Sliders terug kijken. Weet iemand een website op internet waar dat mogelijk is? Of een andere mogelijkheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
849
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja was echt een goede serie, al vond ik seizoen 1 en 2 persoonlijk beter dan de seizoenen die volgden. Het werd toen herhaal op sci fi, maar natuurlijk weer de helft gemist...:(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt de seizoenen terugvinden in nieuwsgroepen.
Ga eens naar de website ftdworld.net en zoek maar eens op sliders. Ik heb het net even gecheckt.

Je hebt wel het programmaatje grabit (gratis) nodig en de gegevens van de nieuwsserver van je internetprovider. Die gegevens moeten nl. Even worden ingevuld in grabit voor dit programma kan beginnen met downloaden.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik ben lid van usenext, daar betaal je een bepaald bedrag voor in het jaar, en dan kun je op topsnelheid mooie series en films downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gemist.nl maar als het op net 4 was zou je ook rtl.nl/gemist kijken dan zie je het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding