Wat is een goede castingbureau voor dingen als Nickelodeon

Ik wil echt heel graag acteur worden ik weet dat dat niet zomaar gaat maar ik heb er echt alles voor over! Alleen op castingbureau 's die ik heb gezien zie ik eigenlijk amper iets groots alleen bandjes enz dus ik vroeg me af of Jullie een castingbureau weten die bijvoorbeeld contact hebben met Nickelodeon of iets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dingen op Nickelodeon zijn bijna allemaal Amerikaans en nagesynchroniseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hoeft niet persé nickelodeon te zijn maar gwn iets groots geen bandje die opzoek is naar een zangeres maar bijv een film

Antwoorden (2)

Hans kemna misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan je gratis inschrijven bij elskes kast, catpeople, dutch casting, de casting studio en a million faces.

Hier heb ik persoonlijk goede ervaringen mee.

Je kan eventueel op om filmcastings.nl kijken en zelf op oproepen reageren. Via deze site had mijn zoontje zijn eerste 'opdracht' in een reclame.