Kan het programma "Memories"van Anita Witzier een relatie kapot maken?

Ik heb me dat vaak afgevraagd en als ze bij mij met een vraag om een oude vriend van vroeger te ontmoeten zou ik dat uit respect en liefde voor mijn man weigeren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Mijn vrouw zou het zeker niet waarderen als er een vroegere liefde van mij op de stoep zou staan.
Ik denk dat ik dan voor de keuze zou komen te staan: mijn vouw of mijn ex-vriendin. En zo denk ik er zelf ook over.
Wat geweest is, is geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 helemaal waar

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat die mogelijkheid zeer wel aanwezig is! Degenen die er aan mee doen moeten wel erg sterk in hun schoenen staan. Maar waarschijnlijk komen we dat nooit zeker te weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het wel begrijpen dat je het uit respect voor je man weigert. Maar ik kan mij ook voorstellen dat je man het juist uit liefde voor jou, wel toe staat.

Zou het een relatie opbreken? Wellicht dat iemand in eerste instantie weer even de oude vlindertjes voelt. Maar een eerste liefde is toch weer anders als je al een goede relatie hebt. Een stabiele relatie kan dit soort testen wel aan, lijkt mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Je denkt dat het allemaal echt is wat je ziet.
Zo werkt televisie vandaag de dag niet. Er wordt gebruik gemaakt van kunstmatig gecreëerde situaties, acteurs en gescripte scènes. Alles voor de kijkcijfers. De mensen moesten eens weten....
AWM
14 jaar geleden
Een programma als "Memories", een site als "schoolbank" of zelfs "hyves" kunnen allemaal de veroorzaker zijn van een kapotte relatie. Als oude liefdes/vrienden elkaar weer zien kan er ineens een vonk overspatten die jaren lang verstopt zat.

Ik ben wel van mening dat als iemand al in een relatie zit die niet lekker loopt de kans sowiezo groter is dat er ineens een vonk overspat naar een ander, en dat dus die relatie al sneller kan knappen. Als je relatie prima is en je partner ontmoet vrienden van vroeger hoef je echt niet bang te zijn dat je relatie kapot gaat. Misschien is het maar goed dat er zulk soort programma's zijn. Dat scheelt een heleboel ongelukkige mensen die in een relatie zitten waar ze niet 100% tevreden mee zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het wel kan. Bij een ander programma: "Het mooiste meisje van de klas" is dat al eens gebeurd en ergo dat waren meteen 2 scheidingen.