het lied jetlag komt me bekend voor bij een tv serie... maar welke? het lied is trouwens van simple plan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Nou, volgens mij zit het niet in een TV-Serie hoor. Jet Lag komt van hun nieuwste album, 'Get your heart on!, en is dus nog een heel nieuw nummer. Wel hebben ze het gepresenteerd in het programma Vans Warped Tour, maar dat is van de Canadese televisie dus ik zou niet weten hoe je dat hier gezien zou kunnen hebben ;-) Verder staat er op internet ook niks aangegeven over dat het bij een TV-serie gebruikt zou worden als ik in het Engels zoek...

Er bestaan wel 2 versies van het nummer, 1 met de Britse Natasha Bedingfield, en 1 met de Franse Marie-Mai.
Misschien hoorde je eerst de een, en daarna de ander en kwam die tweede je toen bekend voor maar was het net anders?