Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke tv serie is dit?

Vroeger kwam er altijd serie die nu volgens mij niet meer komt, het was een man die dingen uit ging testen. Ik kom maar niet op de naam, het lijk een beetje op Jules of Joules of zo? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je was er bijna.

Jules Unlimited was een Nederlands educatief wetenschappelijk programma voor kinderen dat van 1989 tot 2004 werd uitgezonden. Oorspronkelijk werd het door Jan Douwe Kroeske, Pieter Jan Hagens en Mieke van der Weij gepresenteerd voor de VARA. Later deden Lottie Hellingman, Paul Luycx en Menno Bentveld alle "stunts".

In het programma doen de presentatoren wetenschappelijke experimenten en proberen ze extreme sporten en hobby's uit.

Het programma is opgebouwd uit drie onderdelen die in elkaar zijn gevlochten. Zo wordt in het begin het hoofdonderwerp geïntroduceerd, afgewisseld met de twee overige onderwerpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfde tijd, zelfde antwoord, alleen was dat van jou wat uigebreider.

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlik was dat Jules Unlimited.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(bijna) Zelfde tijd, zelfde antwoord, alleen iets minder uitgebreid en minder zeker ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zie je er toch schattig uit, Moolkeesje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@raamklaza, 22.30.14 lijkt mij exact dezelfde tijd en niet bijna!
@ stippel, Ja, ik voel me dan ook steeds jonger worden
Jules Unlimited

Toegevoegd na 1 minuut:
Jullie waren me net even voor.. +!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding