Wat moet ik aanschaffen voor digitale TV?(Zie beschrijving)

-Ik heb boven een TV met een smartcard slot
-Ik heb onder een normale HD-ready TV

Wat moet ik nu kopen om op beide TV's digitale TV te ontvangen?

Alvast Bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
(Wat moet ik precies kopen: Hoeveel smartcards, ontvangers etc..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Volgens mij alleen een smartcard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je digitale TV via de kabel ontvangt heb je 1 ontvanger met smartcard nodig voor de TV zonder slot, en een losse smartcard en CI-module voor de TV met slot.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor het aansluiten van de ontvanger op de TV heb je nog een HDMI-kabel of een SCART-kabel nodig, afhankelijk van wat voor ingang de TV heeft.

Toegevoegd na 15 minuten:
Let wel op wat voor CI-module je gebruikt: Digitenne heeft een ander type dan de digitale kabel.
Smartcard en CI-module zijn als pakket tegelijk te koop, dan heb je zeker de goeie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt nodig: twee smartcards (een voor elke TV).
Voor je TV beneden ook nog een tuner/ontvanger.
En kijk even goed in je "boven TV" waarschijnlijk moet daar ook nog een CI+ module in (de smarcard gaat in een module, deze module steek je weer in je TV). Je kabelaanbieder verkoopt deze ook (bij je smartcard).

En natuurlijk een abonnement met digitale TV....
12 jaar geleden
Voor de tv beneden een smartcard,een decoder ,wil je het in HD kijken,moet de decoder HD kunnen uitzenden ( HD-Decoder) en het aansluiten met een HDMI kabel,daarnaast een abbonement want alleen ned 1 t/m 3 is gratis is HD te ontvangen.

Voor de tv boven alleen een smartcard,als je het van dezelfde provider neemt ( vb ziggo) krijg je gratis een tweede smartcard voor boven.