Is deze videoclip ( die vanuit een rijdende trein gemaakt lijkt te zijn ) , animatie, computer bewerking, echte film of vanuit een modelspoorbaan ?

Ik kijk en kijk , maar ik weet niet of het "echt " is .

Toegevoegd na 6 minuten:
OK ik zie wel dat er herhalingen in voorkomen. Zo komt het zelfde bedrijf 4 keer in beeld en dezelfde trein 4 keer langs . Maar dat kan montage zijn , toch ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gave video!

Het beste antwoord

Dit is wel echt vanuit een trein opgenomen hoor. Ze hebben er alleen heel handig in geknipt en geplakt om het zo goed mogelijk bij de muziek te laten passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is echt inderdaad, op Wikipedia staat wat meer uitleg, ondermeer dat het in Frankrijk is opgenomen.