Kan ik de Humax IR-FOX Z digitale set-top box gebruiken bij Ziggo aansluiting?

en wat is de instellingswaarde

Toegevoegd na 1 uur:
is de smartcart echt nodig voor ontvangst van de tv zenders (bij caiway kan het ook zonder)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Ja, die kun je gebruiken voor Ziggo. De frequentie en netwerk-id verschillen per postcode. In de handleiding (zie link) staat op pagina 16 een tabel, waarin je de juiste instellingen voor jouw postcode kunt opzoeken.

Toegevoegd na 1 uur:
De smartcard heb je echt nodig. Zonder smartcard, of met een niet-geregistreerde smartcard kan je alleen Ned1 bekijken.
bamibal