Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de maximale uitzend tijd van formule 1 op tv?

De race nu is al 2 uur uitgesteld door enorme regenval, maar hoeveel uitzend tijd op tv mag/kan dit kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is commerciele televisie hoor. Ze zullen fors voor de uitzendrechten hebben betaald, en dan is het zonde om een B-film uit te gaan zenden, waar niemand op zit te wachten. Bovendien kunnen ze die film over een maand wel weer opnieuw programmeren, en dat kan met Formule 1 niet.

Dus al wordt het 5 uur vannacht, uitzenden zullen ze!
'k Zie nu dat ze al rijden..... in de regen! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou jij hebt er verstand van merk ik :-)
Dus een vraagje:
Hebben die auto's altijd van die knipperende rode lichten aan de achterkant? Of is dat alleen bij dit soort slechte weersomstandigheden? Het lijkt mij dat als je als coureur een uur lang probeert om iemand in te halen, je helemaal tureluurs wordt van dat geknipper...........

Andere antwoorden (2)

Ligt helemaal aan de zender, als de zenderbaas zegt dat er 3 dagen voor uit getrokken mag worden is er niks aan de hand. Als er echter afgesproken is dat het programma aangehouden moet worden dan zal het beeld overspringen terwijl de race doorgaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zei Olav Mol dit vanavond erover :
De zenders die het uitzenden moeten een contract tekenen dat zij verplicht zijn de wedstrijd uit te zenden .
Ondanks alle vertragingen .
En als die dag de race wordt afgelast voor die dag dan wordt de volgende dag de race hervat .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding