Waarom werd in de serie Miami Vice, lt Rodriquez vervangen door lt Castillo?

Waarom werd Rodriguez uit de serie geschreven?

Toegevoegd na 3 uur:
Hier een filmpje waarin beide genoemde personen voorkomen.
http://www.youtube.com/watch?v=-kqBFaOszLU&feature=related

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je er wat meer over leest op Wiki en IMDB, dan kom je denk ik al snel tot de ontdekking dat hij er niet is "uitgeschreven". Voor mij is "uitschrijven" in een serie, dat een acteur niet voldoet, te oud wordt, ziek wordt, of gewoon zelf niet meer kan. De oorspronkelijke verhaallijn of opzet, moet dan wat worden gewijzigd. Veel meer blijkt, dat: 1) Gregory Sierra alleen in de jaren 70 geacteerd heeft in wat speelfilms, en de rest van zijn carriere, talloze gastrollen heeft gehad in allerlei series. All in the Family, Soap, Hill Street Blues en nog veel meer. Om het maar wat simpel te zeggen: de beste man vond gevarieerd werk gewoon leuk, en shopte van serie naar serie. In Soap zat hij ook maar in 11 afleveringen van de 84. 2) Als je de full cast & crew van Miami Vice bekijkt, dan zie je op een paar uitzonderingen na (b.v. Olivia Brown 111 afleveringen) dat bijna alle lt's, agents, detectives, officers, en al die andere jongens, maar zo'n 4 tot 8 afleveringen meededen, en dan weer weg waren. Het was dus gewoon de opzet van de serie, om steeds nieuwe acteurs in de verhaallijn op te nemen. Het lijkt mij ook dat zo'n serie zich daarvoor leent. Steeds nieuwe verhalen en situaties, vereisen steeds weer nieuwe acteurs. Ik ruil mijn mening graag in voor een betere :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100