Hoe kan ik de film Glué (gisternacht op Nederland 2) herkijken?

Op de site van Nederland 2 --> uitzending gemist staat hij namelijk wel erbij, maar kun je er niet op klikken...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

het is geen uitzending die je mist
maar een film.
dat kan helaas, is mijn ervaring
niet teruggekeken worden.

best jammer, moest m.i. wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik heb het maar gedownload van deze site:
http://btjunkie.org/torrent/Glue-2006/4358eb2be77fce371e84b052e8464b11d57f9068ae8f Bedankt iedereen!

Andere antwoorden (2)

Programma gemist, op je tv of anders op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of als je iets van apple heb (iPhone, iPod) kan je de uitzending gemist app downloaden. Dan kan je alles van nl 1, 2 en 3 terug kijken (tot een week terug)