Ik zoek naar de naam van een Engelse comedy serie. Speelde af tijdens de 2e wereldoorlog, div. Engelse mannen zaten gevangen in Duitsland.

En probeerde te ontsnappen via een gegraven tunnel die begon onder de kachel in één van die barakken.
Kamp werd geleid door een nichterige dikke commandant met een monocle. Groet van Speedsurfer

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
3.3K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Goed +1.
Was alleen Amerikaans, dat zette me even op het verkeerde been.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, zie alleen geen plusje :P
AWM
14 jaar geleden
Toch wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Awm: heb je je niet vergist in plus en min? :) Ik heb mijn man gevraagd een plusje te geven aangezien ik zelf nog niet kan stemmen en toen hij dat had gedaan was dat toch écht het eerste en enige plusje tot nu toe hoor. @Lala: geweldige tip, dank je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@CrazyThing: dank je wel!
AWM
14 jaar geleden
Nee, ik probeerde echt op het plusje te mikken.
Colditz
Hele goeie serie!

Toegevoegd na 1 minuut:
maar dat was eigenlijk geen comedy...
wel met een dikke kampcommandant "Heinz".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt: ook een hele goeie serie trouwens!
http://www.imdb.com/title/tt0068059/
Dad's Army? In Nederland heette het "Daar komen de schutters".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze serie heette inderdaad "Colditz" zoals hierboven eerder reeds gezegd.