Hoe heet deze serie? Kinderserie over dieren met een ijsbeer als aanvoeder.

Ik moest er vandaag ineens aan denken.
Hoe heette die serie ook alweer:
Het gaat over een ijsbeer en andere dieren oa twee mammoeten die het eiland waarop ze leven als schip gebruiken om terug te komen naar een paradijs volgens mij. De vulkaan was de motor. Sasha was een vriend van de IJsbeer al kan ik me niet meer herinneren wat Sasha was, iets kleins een muis ofzo.
Het is uitgezonden op Ketnet, wat ik me kan herinneren.
Wie helpt mij aan de naam van die serie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vond ik zo leuk altijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook
Het was zo'n 10 jaar geleden maar ik weet nog steeds dat ik in huilen uitbarstte toen de serie ineens stopte.

Antwoorden (1)

Het eiland van Noach.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sacha is een desman (een soort mol).
Amadea