Komt er nog een seizoen 4 van the Mentalist?

Een programma op SBS6. Volgens mij is er dit seizoen nog 1 aflevering maar daarna?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (5)

Gelukkig niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord maar een ( hele)flauwe reactie.
En nog fout ook.
Er komt in oktober een 4e seizoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent echt grappig joh.. Zoek een vriendin ofzo
Voor informatie over series kijk ik altijd op tv.com. Daar staat bij status: Returning series. Dus er komt als het goed is een 4e seizoen. Je weet het helaas maar nooit met tv-series. Soms worden ze ineens geannuleerd:S

Als ik verder op internet kijk dan wordt er ook over een 4e seizoen gepraat. Het is alleen nog afwachten wanneer het begint en of Net5 het ook weer gaat uitzenden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het vierde seizoen begint in Amerika op 9 oktober bij CBS volgens IMDB.
dus:ja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, gelukkig wel! Ik zou Patrick Jane (nog) niet willen missen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet trouwens al wie red John is, heb de aflevering van komende week al gezien:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik vorige week al gezien ;) Maar ik geloof er geen zak van, was vast een pion van :)
Hoop het wel. Ergens hoop ik dat ze meer richting een CSI-stijl gaan, zonder dat Red John lijntje erin, zodat de serie langer houdbaar is. Aan de andere kant...

Ach, zo lang er goed geacteerd wordt, is het een genot om naar te kijken!