Waarom kan je Glee niet op rtl gemist kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je wat een goede site is om Amerikaanse series op terug te kijken? tv.blinkx.com. Op de site zelf staan geen afleveringen geupload, maar er staat wel bij elke aflevering van bijna elke (populaire) serie van de laatste 10, 15 jaar een overzicht met links naar sites waar je ze kunt kijken. Niet alle links doen het (soms werken ze alleen als je in de VS bent) maar sommige, zoals Videobb, Megavideo, Vureel en Loombo doen het ook gewoon in Nederland. Zonder reclame en het is legaal. Je hebt natuurlijk alleen geen ondertiteling. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of www.casttv.com , is alleen niet ondertiteld

Antwoorden (3)

Je kan over het algemeen vaak geen buitenlandse dingen terugkijken, de zender moet er dan rechten over betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mag niet van glee zelf. Je kan wel op andere sites Glee bekijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je zelfs vooruit wilt kijken (amerikaanse uitzendingen) raad ik je ; tvduck.com aan...