Hoe het het lied aan het eind van de MaDiWoDoVrijdagShow

Paul de Leeuw zingt altijd een Weltrusten liedje aan het eind van zijn show. Dat liedje komt me heel erg bekend voor. Het gaat me dan niet om de tekst, maar om de melodie. Is er iemand die toevallig weet wie de componist is? Hier is een link om het te luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=B3VWgCOxwgc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

"Slaap zacht", is een heel oud liedje van Paul.
Kijk/google ook eens naar zijn single "Samen sta je sterker" daar stond dit liedje volgens mij als extra nummer op.

Kijk altijd (behalve op woensdag) met veel plezier naar de MaDiWoDoVrijdagShow!

Succes!

Toegevoegd na 47 seconden:
p.s. componist is mij onbekend, zie nu pas dat je die ook vroeg, maar dat weet ik dus niet. Wel op welke cd die naar mijn inziens stond, maar de componist weet ik dus niet.
Succes!