Dit is nu nog niet bekend. Travo vindt ik een goede. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is volgebs mij het beste antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu is bekend dat de omroepen onder hun eigen naam verder gaan. Dus is mijn antwoord niet het beste.

Andere antwoorden (6)

Ze houden elk hun eigen naam. Alleen organisatorisch gaan ze samenwerken.
Amadea
12 jaar geleden
Ik dacht gehoord te hebben dat ze onder hun eigen naam verder gaan.
Ze zijn alleen gefuseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De omroepen hebben besloten hun eigen naam te blijven houden.

"Hoe ver de fusie zal gaan is nog niet duidelijk. De omroepen houden in ieder geval hun eigen naam. "

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Internet-Media/article/detail/1977715/2011/05/06/AVRO-en-de-TROS-gaan-fuseren-Van-Bijsterveldt-heel-blij.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen zegt travo, dus ik denk dat het dat word omdat het nu al bekend is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de 'fusie' doorgaat wordt het één bedrijf met twee merknamen, Tros en Avro. Zoals Heineken ook bier onder de naam Amstel verkoopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik was in shock toen ik van de week mega factories zag op discovery.... Al die rode kratten...
Denk niet,dat er een nieuwe naam komt, evenmin als de fusie. Ze stellen eisen t.a.v. de fusie,waar waarschijnlijk niet aan zal worden voldaan. Het is meer een proefballon.