Kan SBS6 failliet gaan ?

Ik lees net dat SBS6 weer twee programma's van de buis haalt en het gaat al een tijd slecht want wij hadden kaarten gewonnen voor popstars maar een halve tribune was leeg , hoelang zou SBS6 dit vol kunnen houden met alleen maar verlies draaien zeg maar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

SBS groep (SBS6, Net5, Veronica en in België VT4 en VijfTV) is een volle dochter van ProSiebenSat1. Deze Duitse mediagroep zal evt verliescijfers van SBS voor haar rekening nemen.

Overigens maar SBS geen verlies. Dit ondanks de tegenvallende kijkcijfers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is moeilijk vanaf buitenaf te beoordelen, maar elk bedrijf kan failliet.

Toegevoegd na 2 dagen:
Inmiddels is dus duidelijk dat SBS overgenomen wordt door oa John de Mol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SBS6 wordt waarschijnlijk verkocht. Sanoma heeft en bod gedaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sanoma is ook de eigenaar van GoeieVraag!

Toegevoegd na 2 dagen:
Inmiddels weten we dan dat SBS6 niet failliet gaat maar wordt overgenomen door Sanoma en John de Mol (Talpa)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correct.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt en tuurlijk kan sbs6 anders failliet gaan, dat kan elk bedrijf, en bedrijven met een grotere omzet zijn niet sterker dan andere bedrijven