Lekker voor vandaag, en goed voor morgen. (Simon Vinkenoog)

Op de dag van de begrafenis van Simon Vinkenoog gaat Campina op de Ster gewoon door met hun spotjes voor hun overheerlijke yoghurt. "Campina. Lekker voor vandaag, en goed voor morgen".
Deze TV- spotjes zijn ingesproken door.... Simon Vinkenoog.
Zit er nou iemand te slapen, of maakt dat allemaal geen bal uit?

Picture for question
AWM
14 jaar geleden
in: Televisie
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel scherp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
michael jackson wordt nu btw afgekraakt op tv op comedy central.ongeveer 3 weken na zn dood....das nog veel erger..de opname is van 1999.... dat ze DAT uitzenden vind ik een tikkeltje erger

Het beste antwoord

In hetgeval van Vinkenoog is dat geen enkel probleem, dat zal denk ikiedereen kunnen beamen die de schrijver een beetje kende. Vinkenoog deed dingen altijd graag anders dan alegemeen geaccepteerd was en hij was graag op het podium en dat hoopt hij nog lang te blijven ook volgens mij. Simon is pas echt dood als we hem niet meer zien, horen of lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
top! +1
AWM
14 jaar geleden
Mooi gezegd. +10.

Andere antwoorden (6)

waarom is dit erg voor jou?? de doden moet je eren.toch?
Helemaal goed dat deze man nog steeds te horen is?..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar ik kan het me voorstellen dat het voor zijn vrouw niet leuk is als die toevallig het spotje hoort. Met het spotje wordt hij niet geeerd.
AWM
14 jaar geleden
Nou, Naat, kweenie hoor, maar dat DOE je toch niet?
Misschien dat Vinkenoog het zo heeft gewild, kan zijn, maar ik vind het krankjorem. Echt waar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmmmmmmmmm ik zie het probleem niet, solly.....er wordt ok nog steeds muziek gedraaid op tv van Nirvana (kurt cobain), ik zie nog steeds clips van Michael jackson, ik zie af en toe BBN bart nog voorbij komen in oude programma's , Elvis zie ik ook nog wel eens voorbij komen op tv, en zo kan ik er nog wel 1000 opnoemen...
Ik denk dat het Campina wel degelijk uit maakt, maar dat er iemand bij de Ster zit te slapen. Of bij het marketing bureau dat de reclame heeft bedacht (geld is toch al binnen). Bij de Ster wordt alles ingepland en ik vrees dat niemand de link heeft gelegd.

Misschien is er met de familie overlegd, maar als dat niet het geval is, dan is het vrij ongepast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is erg onzorgvuldig. Daar had iemand op moeten letten mijn inziens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Campina heeft hem betaald dus mogen ze het ook gebruiken. Of die nou dood is of niet. Of mogen er straks geen boeken van hem verkocht en geen muziek meer van michael jackson verkocht worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie ook het probleem niet echt. Hooguit t.o.v. zn familie, maar daar is wellicht mee besproken hoe of wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms worden zulke zaken contractueel vastgelegd omdat de opdrachtgever natuurlijk geen risico wil lopen. Dat geldt ook voor films, documentaires etc. Daar teken je voor.
En als je je stem leent aan reclame-uitingen, weet je dat je stem nog lang na kan galmen.