Ze gaan er vanuitdat er 's ochtends alleen kinderen tv kijken die niet op school zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er 's morgens heel weinig mensen tv kijken en de kijkcijfers dus laag zijn. De meeste mensen zijn aan het werk, op school/studie, etc. Ook huisvrouwen/mannen hebben vaak wel wat beters te doen.

Wel scoren programma's op de vroege ochtend, die voor men de deur uitgaat gekeken worden, redelijk goed.
bamibal
13 jaar geleden
Omdat er weinig mensen televisiekijken 's ochtends. Ook kijken er veel peuters, dus nickelodeon en die soort zenders staan op kleuterserie's. Maarja dan hoeft het niet perse saai te worden. Als je een beetje melig bent erg leuk om te kijken met een vriendin. :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er maar net aan wat je leuk vindt!
Er is koffietijd, een geheugentrainer enz. maar dat vind jij allemaal maar niks denk ik. En schooltv dan? Heel leerzaam hoor! En nog leuk ook!
Maar als er veel leuke programma's zouden zijn voor jongeren zoals jij, dan zouden die massaal gaan spijbelen om thuis televisie te kunnen kijken.
En dat willen wij niet.... vandaar.