hoe heet het nummer onder de "dit is syfy" reclame ? rock achtige song.

"There"s nothing in our way, now it's coming together.... it's now or never... when will we have a second chance.... forever...."?

Toegevoegd na 13 minuten:
Hoop dat de info helpt bij het vinden van een antwoord. Er is teveel in gemixed voor lyricsseeker en dergelijke, gezongen door een man, dus geen coldfrap. Het is de oude syfy reclame voor The Temper Trap - Sweet Disposition uitgezonden werd.

Toegevoegd na 55 minuten:
hebeen video geupload op youtube hoop dat dit mischien meer duidelijkheid brengt. http://www.youtube.com/watch?v=t4h15EWFN2E

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

bamibal