Betaal je bij RTL-XL voor de gehele database voor 24 uur of per aflevering?

Als ik bij RTL-XL €0.99 voor een aflevering van programma X bekijk, heb ik dan ook toegang tot programma Y? Of moet je betalen per aflevering of show?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Je betaald per aflevering of show!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt alleen toegang tot de aflevering die je aanklikt, dus alleen "programma X".

Vaak zijn programma's de eerste dagen/weken gratis terug te zien, en kosten daarna pas geld, dus kijk ze snel.