Zijn de verhalen in "the hills" van mtv echt??

het is een reality show maar ik vraag me af of niet allemaal een beetje geacteerd is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Audrina Patridge zei laatst in een interview dat zij in de show net zo was als in het echte leven. Ook zei ze dat de show niet voorzien is van visagie of kleding die de acteurs moeten dragen. De acteurs verzorgen hun uiterlijk zelf. Audrina gaf wel toe dat ze altijd make-up draagt voor de camera, en ook goed over haar kleding nadenkt.

Of The Hills echt is of nep, zullen we nooit echt weten. Sommige stukjes of scenes zijn wel degelijk geacteerd, volgens de acteurs, maar het is en blijft een Reality Show. Voor de kijkcijfers maakt het blijkbaar niet uit; die zijn na alle roddels over dat de show nep is juist gestegen!

De executive producer van de show, Adam DiVello, zei een keer: “I hate to say we schedule their lives, but we definitely schedule out what we want to cover.” Maar wat hij ook zei was dat alle relaties tussen de acteurs echt zijn, daarvan is niks geacteerd. De ruzie tussen Lauren en Heidi is echt. En de relatie tussen Heidi en Spencer ook. Adam: “They're very much in love when I see them. They're a real couple and definitely engaged. It's not staged for the sake of our show. If they've got something else going on, we've yet to see it,”
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het echt was had niemand er naar gekeken.
Ook zie je nooit een lelijk persoon op de achtergrond of waar dan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van wat ik hierover weet is dat het grootste deel wel echt is, maar dat er ook scenes zijn die ze wel eens overnieuw doen, of acteren.
maarja, net zoals het antwoord hierboven, iedereen ziet er altijd wel opvallend perfect uit..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verhaal van Heidy en dat vriendje van d'r was iig echt. Ze zijn echt getrouwd, echt gescheiden en ze heeft (helaas) echt plastische chirurgie laten doen. Lijkt me niet dat je dat allemaal voor de show doet! En over dat "geen visagie"? Gelul, Audrina zou willen dat ze er zo uitzag zonder een team professionele visagisten.