Welke serie bedoel ik?

N.B. het is geen raadsel ik herinner me vaag iets en ben benieuwd welk programma dat ook alweer was.

Het gaat om een televisieserie met de volgende eigenschappen:

- Amerikaanse productie.
- Ging over een moeder en dochter die beide bounty hunter waren.
- Was te zien op een Nederlandse commerciële zender enige jaren terug, ik vermoed SBS6 of Net5.

Verder weet ik er even niet zo heel veel meer van.

Toegevoegd na 27 minuten:
Aanvulling.

Volgens mij heette het karakter van de hoofdpersoon 'Dottie' of zoiets.

Volgens mij was de echtgenoot van Dottie eerst bounty hunter maar werd gedood tijdens zijn werk, waarna zij besloot ook dit werk te gaan doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Antoni
14 jaar geleden
Er is in ieder geval een boek over: http://www.amazon.com/Huntress-Dottie-Brandi-Thorson-Hunters/dp/1556114907

Het beste antwoord

Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Inderdaad, nu weet ik het weer, dank je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou het heeft niet veel zin deze vraag verder te laten staan. Je antwoord is correct en datgene waar ik naar op zoek was, maar zonder de naam Dottie die me later te binnen schoot had ik het nooit kunnen vinden. Bedankt voor je antwoord dat ik hierbij als 'beste antwoord' kies.