waar kan ik gratis hele oude afleveringen van te land ter zee en in de lucht terugkijken?

Hallo,
Ik ben op zoek naar oude afleveringen van te land ter zee en in de lucht. Hierbij bedoel ik de afleveringen voor het jaar 2000

Bij voorbaat dank,
Martine

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (3)

Veel afleveringen zijn te downloaden via USENET. Kijk in de link voor de beschikbare afleveringen.

Ik kan me voorstellen dat je niet precies weet hoe usenet werkt, dus schrijf maar een reactie als ik je ermee kan helpen.
9 jaar geleden
youtube!!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht kun je contact opnemen met het museum in Hilversum http://www.beeldengeluid.nl , als het goed is hebben zij alle uitzendingen bewaard.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Zelf zoeken in het archief van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid is ook mogelijk: http://zoeken.beeldengeluid.nl. Via die website kan je dan DVD's bestellen met de uitzendingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, dan betaal je €29,95 ofzo. Kan wel, maar is niet wat de vraagsteller vraagt.
Antoni
9 jaar geleden
Daar heb je ook weer gelijk in, pompiedom. Mijn antwoord was het overigens toch niet, haha. Ik gaf alleen wat extra informatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha, ach, ik reageerde op jullie beiden. Extra info is alleen maar nuttig voor de vraagsteller, lijkt me zo!