Weet iemand een site waar ik ondertiteling kan vinden voor amerikaanse series zoals Grey's Anatomy?

Ik zoek ondertiteling voor Grey's Anatomy seizoen 5 episode 22-23-24. Het seizoen is allang afgelopen in amerika en normaal zijn de ondertitels dan wel beschikbaar maar nu blijf ik wachten, weet iemand een andere site dan www.ondertitel.com?

Toegevoegd na 7 minuten:
ALSJEBLIEFT MENSEN: geen onzin antwoorden zoals mijn eerste antwoord.....

Toegevoegd na 1 uur:
Ik kreeg namelijk een antwoord:
Teletekst pagina 888, gelukkig is dit onzinnige antwoord zojuist verwijderd....

Toegevoegd na 10 uur:
Had het eerste antwoord 'cynisch' opgevat, dus sorry naatje...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
5.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, sorry, wist niet dat die reactie verwijderd zou worden..... Wel gehoopt natuurlijk want het sloeg nergens op, teletekst pagina 888... Maar bedankt voor je reactie....

Het beste antwoord

ja die kun je hier vinden,
http://www.subtitleseeker.com/0413573/Greys+Anatomy/Subtitles-TV/Dutch/Season-5.html

scroll naar beneden en je ziet ze vanzelf.
de eerste 5 of 6 zijn het hele seizoen maar daaronder staan ze

Toegevoegd na 8 minuten:
ze doen het ook allemaal , ik moest voor wat mensen ook elke keer dit branden vandaar dat ik het weet.
23 en 24 zijn 1 aflevering (dubbel) dus ook 1 srt bestandje

Toegevoegd na 15 uur:
de links doen het inmiddels weer op de site.
was een kleine storing gister. je kunt ze gewoon downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik snap alleen niet zo goed hoe ik het moet downloaden want hij geeft als melding dat de site niet gevonden kan worden als ik op download druk.... Kun je me een tip of evt uitleg geven, alvast bedankt en +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja inderdaad ik kan ze wel uploaden ergens denk ik
heb ze namelijk nog wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://rapidshare.com/files/254354165/grey_subs.rar.html klik op de link om een rar bestandje met 20t/m24 te downoaden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super bedankt voor je hulp!!!

Andere antwoorden (1)

http://www.nlondertitels.com/ gebruik ik altijd.
succes

Toegevoegd na 37 seconden:
http://www.subtitlesnl.com/ is ook wel aardig.