Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zag net een video clip van Eiffel 65 met het liedje Blue(da ba dee).

In datzelfde jaar had Eiffel 65 ook een liedje geproduceerd, je ziet in die clip een blonde vrouw met een robotje.
Weet iemand hoe dat liedje heet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien bedoel je "move your body"?

De vrouw is niet blond, ze is maar kort in beeld, en het robotje is een alien. Het jaar klopt wel. Er zijn maar 2 hits uit 1999 en dat zijn Blue, en dit liedje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit is hem niet, het is gewoon een liedje dat door de blonde vrouw zelf wordt gezongen, de melodie is bijna hetzelfde als die van Blue.
Wat ik mij nog kan herinneren is dat zij of op een brommer of op een motor zit en om de zoveel tijd zingt zij "away away away away".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het waarschijnlijk "another race".
Zit blonde vrouw in, en er zit "away away" in de tekst.
;-) http://www.wat.tv/video/final-fantasy-another-race-1mndr_2iemz_.html Op youtube staat ie ook, maar dan zonder beeld (alleen geluid met een plaatje)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ mesher: nee dat liedje bedoel ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het liedje die ik bedoelde niet in 1999 maar in een ander jaar, maar helaas niet wat ik bedoelde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet dan inderdaad een ander jaar geweest zijn.
Op wiki is te zien dat er in 1999 2 hits waren.
Ik geef het voorlopig even op; genoeg Eiffel 65 gehoord voor vandaag.......... ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding