Waar is er cyaan- en witkleurige folie te koop?

Ben van plan een 3D bril te gaan maken.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik bedoel cyaan / ROODkleurige folie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Zelf maken is best een klusje.
Kijk eens op deze site:
http://www.dealextreme.com/p/re-useable-plastic-frame-resin-lens-anaglyphic-blue-red-3d-glasses-41565
Daar kun je 3D brillen kopen voor 1,25€. En gratis verzenden. Misschien vind je dat makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan ze ook voor €1 krijgen, maar ik maak ze liever zelf.
En ik hen cyaan nodig, geen blauwe ;)
in de supermarkt kan je een zak hoestbonbons kopen met cyaankleurige folie eromheen.. als je dat glad strijkt heb je een mooi stukje folie voor je bril.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk merk hoestbonbon?
Cyaan is blauw.
Indien je dat zoekt zul je bij een winkel moeten gaan kijken die decoratiemateriaal verkoopt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is cyaan anders dan "gewoon" blauw. Weet je een winkel waar zoiets te koop is?
j5m
13 jaar geleden
Ben gisteren in onze hobbywinkel geweest.
Die had er geen.
Maar ik denk in een hobby en creativiteitswinkel die uitgebreider is wel.
Succes.