Ik kan Glee niet kijken vanwege andere bezigheden. Hoe kan ik het toch kijken?

Ik kan de komende zes weken Glee niet kijken vanwege andere bezigheden. Nu wil ik het graag terug kijken op de tv en niet op internet omdat dat zonder nederlandse ondertiteling is en slechte kwaliteit. Mijn tv heeft geen opneem functie dus dat gaat ook niet. Hoe kan ik het toch dezelfde dag nog terug kijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

je zou de aflevering kunnen downloaden. maar ook (in het engels) kunnen terug kijken, of vooruit kijken :P op een van de volgende sites, veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super bedankt! Het werkt!

Andere antwoorden (3)

Je kan altijd op uitzendinggemist.nl kijken of anders op de site www.tvopjepc.nl die streamt ook de commericiële zenders die je gemist hebt

Toegevoegd na 13 seconden:
www.uitzendinggemist.nl *
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kown Bedankt! Ik zal even kijken. Alleen uitzendinggemist zet het niet online vanwege copyright rechten geloof ik. Ik kijk wel even op de andere site!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het al tijden niet meer gedaan, maar het werkte prima toen. tegenwoordig download ik series. Dat kan je ook proberen, en dan vervolgens een ondertitelingspoor vinden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitzendinggemist.nl is van de publieke omroepen, GLEE is van RTL5, die vind je daar dus niet terug.
Je kan ook vragen of 1 van huisgenoten/ familieleden/ buren/ vrienden het wil opnemen voor je. Suc6.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn TV heeft helaas geen opneem functie dus dat kan niet :(
MissBiggie
13 jaar geleden
Nee, maar die van vrienden misschien wel ?? Hoeft toch niet met je eigen tv/dvd te gebeuren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is waar...
MissBiggie
13 jaar geleden
Je vindt wel een oplossing, suc6 ;)
http://www.cucirca.com/2010/04/21/glee-season-1-episode-15-the-power-of-madonna/

en dan kan je aan de zijkant ergens glee aan klikken en dan zie je alle afleveringen van het eerste en het tweede seizoen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Ik denk dat de site overbelast is, want ik kom er niet op... Maar ik zal straks even kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie!