Tv programmas

Er zijn 2 series die ik volg die nu een beetje een mysterie zijn geworden, community en flikken maastricht, zijn ze nou afgelopen of gewoon het einde vam het seizoen, dit is een vraag over allebei de series

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Bij Flikken Maastricht gaat het om de laatste aflevering van dit seizoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flikken Maastricht is voor voorlopig afgelopen en wordt vervangen door "Flikken Gent". Of er in het heden/de toekomst nog een nieuw seizoen wordt gemaakt kan ik natuurlijk geen antwoord op geven.

Community kan ik je helaas geen antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laatste aflevering seizoen....mijn oom speelt in flikken Maastricht :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...'n Hollander zeker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Née,hoezo denk je dat :p
Community ken ik niet.

Flikken Maastricht was inderdaad de laatste aflevering van seizoen 5, maar let op (zie onderstaande link):
1. De succesvolle dramaserie Flikken Maastricht krijgt een spin-off in de vorm van een telefilm. De film, met de titel ‘De Overloper’, is in 2012 te zien op de televisie.

2. Bijna twee miljoen kijkers volgden iedere vrijdagavond de belevenissen van Flikken Maastricht. De succesvolle serie keert dan ook terug met een zesde reeks.