Waar is Femke Wolthuis gebleven?

Ik heb Femke Wolthuis al een tijd niet meer gezien bij het ochtend RTL 4 nieuws en vroeg me af waar ze gebleven is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Femke is er nog wel. Jan moest plotseling weg. Femke kon niet alle dagen vrij maken. Ze hadden graag iemand voor de hele periode. Sanne had kennelijk niks te doen.
Femke is momenteel regelmatig te zien bij RTV Noord, waar ze het dagelijkse actualiteiten- en discussieprogramma presenteert.
Inhoudelijk een hele vooruitgang.
Femke zal Jan bij zijn vakantie in juni gewoon weer vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

die presenteert nu een nieuwsprogramma voor een of andere lokale zender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze presenteert nu bij rtv noord (provincie groningen) ze komt er ook vandaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds 2011 presenteert Femke, naast het RTL ontbijtnieuws, 3 dagen per week het programma 'Noord Vandaag' bij RTV Noord.