Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat komt er zoal op Boomerang (digitale televisie)?

Ik ga digitale televisie nemen, maar vroeg mij af wat voor soort tekenfilms Boomerang uitzendt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
706

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klassieke tekenfilms.
Tom and Jerry
Top Cat
The Jetsons
Johnny Bravo
Pink Panther
Flinstones
Scooby-Doo
Garfield
En nog veel meer.

Hier is de nederlandse website van Boomerang:
http://www.boomerangtv.nl/shows
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wat voor provider heb jij dan? want daar heb ik nog nooit van gehoord. Meestal heb je alleen Hustler of Playboy tv als 18+ kanalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan ook niet het is een geen leven grap er kan maar 1 tv zender zijn met die naam.

Andere antwoorden (3)

The flinstones, sorry ik ke nie alle namen , maar een programma over de toekomst the jetsons ofzo en get the pidgeon 3 mannen proberen elkr keer een duif te vangen en een soort race die komen best vaak voor scooby doo ook soms tom and jerry heel soms popeye ook wel eens al dat soort zooi dus :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boomerang zend allerlei oude cartoons uit, onder andere Flintstones, Tom & Jerry, Wacky Races, Scooby Doo, etc. erg leuk :D
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OOO daar zijn ze dus gebleven, ik vroeg me al af waarom er op de publieke zenders nooit meer Tom en Jerry enzo kwam, jammer vind het leuk, maar om er nou voor te gaan betalen.....
Tom and Jerry
Top Cat
The Jetsons
Johnny Bravo
Pink Panther
Flinstones
Scooby-Doo
Garfield

leuke programmas!!
maar south park en family guy zijn leuker....

Toegevoegd na 21 seconden:
op comedy central
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding