waar is Willy Dobbe gebleven?

fameuze TROS presetatrice. Helrmaal uit beeld. Is zij nog te boeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
15.7K

Het beste antwoord

Ze is niet meer actief in de wereld der bekende Nederlanders sinds 1990. Wel is ze 1997 aanwezig geweest bij de opening van het echte Willy Dobbeplantsoen, in Olst, en samen met haar echtgenoot bij de viering van het tienjarig bestaan daarvan in november 2007.
Amadea
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
leuk als je dit weet. +
paulus811
13 jaar geleden
waarom hier nou minnen? Dan ben je toch echt een MINkukel.

Andere antwoorden (2)

Stuur deze vraag naar skyhighTV in Hilversum tav redactie "Hoe is het met".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is ze nu werkzaam in een of ander cafetaria.

Ik hoorde daar laatst zeggen: ""Willy Dobbe of Kwekkeboom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
vast niet het goede, maar wel een erg leuk antwoord. Voor mijn lachmomentje een +