Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar staat de beschrijving van de komende aflevering van Flikken Maastricht?

Dus zeg maar het verhaal van de aflevering.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
505

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

op www.tvgids.nl heb ik even voor je gekeken naar het programma van overmorgen en als ik dan op Flikken Maastricht kijk, dan zie ik de volgende tekst:

"Tijdens de introductieweek voor nieuwe studenten doet een meisje aangifte van de verdwijning van haar vriendin. Als haar tasje ook nog op straat gevonden wordt gaan Eva en Wolfs op zoek. Al snel ontdekken ze dat ze de avond van haar verdwijning stomdronken met een jongen mee is gegaan. De jongen beweert haar levend achter te hebben gelaten in een park. Ondertussen proberen Romeo en Marion een zwerver met psychische problemen van de straat te krijgen. Eva heeft eindelijk beet in haar onderzoek naar het verdwenen geld en ook Wolfs doet een ontdekking."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de meeste radio- en televisiegidsen staat een beschrijving van de aflevering van die avond.
En ook op teletekst pag (pag. 232 dacht ik) kun je die lezen. Maar dat is pas op de dag van de uitzending te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding