De productie, regie van Wie is de Mol, IDTV, een kleine groep mensen bij de Avro en het camera/geluid team van CineVideoGroep, weet wie de Mol is. Zie laatste aflevering waarin de Mol zich bekend maakt. Maar iedereen houdt z'n mond daarover. Want het programma is zo leuk omdat je juist niet weet wie de Mol is. Ik denk overigens Art Rooijakkers. In 'Hilversum' gokt iedereen op Karin de Groot. Waarvan ik dan weer denk dat zij het uiteindelijk gaat winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat een deel het wel weet en een deel ook niet. Zoals elk jaar bedenken ze leuke hints en ja die moeten soms wel gefilmd worden. Ik heb eens gehoord dat Pieter Jan Hagens er bewust voor kiest het niet te weten. Hoe minder mensen hoe beter natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er ook even bijzet waarom een -??
Amadea
13 jaar geleden
Aangezien ik mij ook afvraag wat er niet goed is aan jouw antwoord: hierbij een compensatieplus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha thanks:D
Ik denk dat ze dat zo lang mogelijk geheim willen houden, hoe minder mensen het weten hoe beter het geheim blijft. Of ze weten het wel en hebben een geheimhoudings-contract moeten tekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar weinig mensen weten wie de mol is. Pieter-Jan, de bedenker van het spel en de persoonlijke begeleider van de mol. Ook voor de camera mensen is het dus een grote vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, althans laatst was er een interview/making of waarin men zei dat niemand het wist behalve de persoon zelf en de regisseur...