Wat is er gebeurd met Deadliest Catch, na de dood van Phil Harris?

Kan niet echt een duidelijk antwoord vinden als ik zoek met google of op de website van Discovery Channel kijk.

En omdat ik tijdens primetime meestal aan het werk ben zie ik de afleveringen op de meest vreemde tijden, hierdoor zie ik afleveringen waar Phil Harris er niet is, dan weer wel, dan ligt hij in het ziekenhuis, etc.

Ik zag een promo voor een nieuw seizoen. Is Phil Harris dan al overleden? Vaart de Cornelia Marie wel (met zelfde crew maar andere kapitein)? Of lopen we hier in Nederland zo achter en zijn er na de dood van Phil Harris geen nieuwe afleveringen gemaakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Het beste antwoord

In het nieuwe seizoen (wordt nog niet uitgezonden) is Phil Harris al overleden. De Cornelia Marie is dit jaar wel weer uitgevaren als je Facebook hebt kun je daar zoeken op deadliest catch alle boten hebben een eigen pagina waarvoor je, je kunt aanmelden. Dan krijg je ook updates over wat ze doen en hoe het gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Phil is overleden op 9 februari 2010, op de leeftijd van 53 jaar. Je kunt dit ook nalezen op wikipedia.
Tevens staat er een hele mooie herdenking op de site van Discovery. Op de site van Discovery kun je nog veel meer filmpjes bekijken.
De serie die op dit moment wordt uitgezonden op werkdagen om 20:00 uur, bestaat uit herhalingen van afgelopen seizoenen.