Is het programma operation repo in scene gezet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

erwas op internet een stuk te vinden dat de afleveringen gespeeld worden door acteurs en het een show is deels op waarheden gebaseerd. Ik kan het alleen niet 1,2,3 vinden. probeer eens te googlen

Zeker weten, maffe lui!

Ik weet het bijna wel zeker, je pakt toch niet zomaar een auto en rijd ermee weg!?

Ze houden zelf altijd vol dat het echt is, maar ik ben in de loop van de tijd toch steeds meer gaan twijfelen, door al die toevalligheden... Normaal gebeuren de dingen zoals bij hun misschien 1 a 2 keer per jaar, maar daar is het elke dag raak...

Zie je toch gelijk. Weer van die Amerikaanse zooi

jha ik twijfel er ook aan, maarjha ik had altijd het idee dat als ze 300 x een auto weg haalen er vast wel 1 tussen zit wat een zootje is. en ja die pakken ze dan voor het prog. eentje waarbij ze zo de auto mee pakken trekt geen kijk cijfers :)

Nee dat geloof ik niet.Wat ze op TV laten zien zijn de extreme gevallen waarin geweld of overspel en dat soort dingen voorkomen.Wat bovenstaande reactie zegt een auto zo weg halen zonder tegenwerking is niet interessant.Het zijn juist de reacties waarin weerstand geboden word en/of politie aan te pas moet komen.Dat is juist de drijfveer van al dat soort programma's zoals "De politie op je hielen" en "Border Security" waarin overtredingen begaan worden en dit ook.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100