erwas op internet een stuk te vinden dat de afleveringen gespeeld worden door acteurs en het een show is deels op waarheden gebaseerd.
Ik kan het alleen niet 1,2,3 vinden. probeer eens te googlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zeker weten, maffe lui!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het bijna wel zeker, je pakt toch niet zomaar een auto en rijd ermee weg!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhu en deurwaarders zijn ook fantasie zeker....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat doen ze toch ook niet?
Ze houden zelf altijd vol dat het echt is, maar ik ben in de loop van de tijd toch steeds meer gaan twijfelen, door al die toevalligheden... Normaal gebeuren de dingen zoals bij hun misschien 1 a 2 keer per jaar, maar daar is het elke dag raak...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie je toch gelijk. Weer van die Amerikaanse zooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jha ik twijfel er ook aan, maarjha ik had altijd het idee dat als ze 300 x een auto weg haalen er vast wel 1 tussen zit wat een zootje is. en ja die pakken ze dan voor het prog. eentje waarbij ze zo de auto mee pakken trekt geen kijk cijfers :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat geloof ik niet.Wat ze op TV laten zien zijn de extreme gevallen waarin geweld of overspel en dat soort dingen voorkomen.Wat bovenstaande reactie zegt een auto zo weg halen zonder tegenwerking is niet interessant.Het zijn juist de reacties waarin weerstand geboden word en/of politie aan te pas moet komen.Dat is juist de drijfveer van al dat soort programma's zoals "De politie op je hielen" en "Border Security" waarin overtredingen begaan worden en dit ook.