weet iemand welke serie ik bedoel?

hallo, ik ben op zoek naar een kinderserie voor mijn dochtertje.
ik heb er onlangs een klein stukje van gezien op de laptop alleen weet ik niet welke serie dit is.
het gaat over een meisje wat gaat logeren bij haar oma en daar een sprookjesboek vind.
ze leest deze verhalen en raakt helemaal in de ban van ze
als ze dit boek mee naar huis neemt en haar moeder vraagt wat ze daar heeft, doet ze geheimzinnig en zegt dat ze niks heeft.
maar gaat dan als ze in bed ligt verder met lezen.
er zat ook een jongetje in die een uil zag.

ik weet niet meer waar ik dit gezien heb (welke zender)
maar mischien dat iemand mij kan helpen.

mvg cj

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

was dat niet uit madelief ?
het komt mij wel heel bekend voor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Madelief_(serie)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien één aflevering van Madelief dan, want dit komt me helemaal niet bekend voor. Madelief was meer het type dat door het struikgewas struinde met haar maatje en kattekwaad uithaalde.