Waar vind ik de Nederlandse versie van seizoen 4 van Desperate Housewives??? Wanneer start het 5e seizoen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Piratebay heeft het vast wel ergens liggen. En anders kun je eens kijken in binaire nieuwsgroepen maar dan moet je wel een beetje computer savvy zijn. Althans ik vond het wel een gedoe om het op de juiste manier aan de praat te krijgen. Legaal zijn er uiteraard legio mogelijkheden te beginnen bij bol.com.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vijfde seizoen is allang begonnen hoor, op tv althans. Ik zal eens op marktplaats kijken en met als trefwoord desperate housewives intypen, er zijn mensen die kopietjes verkopen, heb ik ook zo vaak gedaan met Prison Break... Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens de website van NET5 begint bij hun het nieuwe seizoen weer op 1 september.