tele2 heeft een nieuw besturing op haar tv decoders, wie heeft er nog meer slechte ervaringen mee en hoe is dit probleem op te lossen??

zenders die overal en nergens staan, vandaag hier en morgen weer daar, stilstaand beeld, wegvallen van de zenders, enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik heb tele 2, maar heb hier geen last van ik denk dat er iets fouts is met je digitale ontvager als ik jouw was zou ik ff een belletje geven naar de klanten service is tog gratos;)

Nummer is te vinden op www.tele2.nl
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat zijn de symptomen van digitale televisie.
ik had dat ook ,ik had zo'n kastje ertussen om digitaal te kijken maar ik heb het er weer gauw tussenuit gehaald.
alleen maar blokjes in beeld en stilstand van het beeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik dus ook! soms valt ie in een keer uit of hij gewoon simpelweg niet aan! tot op heden nog geen oplossing gevonden!