Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er al televisies waarmee ik een complete DVD kan kijken vanaf een USB stick?

Ik wil een VIDEO_TS map op een stick zetten, de stick in de televisie prikken en daarna kijken, zoals ik dat doe met een gebrande DVD in een DVD speler.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
710
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je enkel de VIDEO_TS map op een DVD-R overzet, kan je toch niet direct de film zien? Je moet toch eerst de originele DVD rippen en dan naar Video_DVD overzetten? Die map zo op een USB-Stick zetten, gaat niet werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De VIDEO_TS map met bijbehorende vob en ifo bestanden. Net als wanneer je DVD brandt. De complete map op een stick zetten zou wel moeten werken ja.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Samsung 40inch / 8020 led-tv... Deze heeft een usb aansluiting waar je vanaf de stick een film kan kijken. Tevens kun je door middel van de wifi-usbstick rechtstreeks naar een stuk vrijgegeven gedeelte van je computer gaan (lees je map downloads) en dan via het menu simpelweg alles afspelen...Aanrader!! Tv is van vorig jaar, dus ga ik er vanuit dat de nieuwe versies deze mogelijkheid ook wel hebben..

Toegevoegd na 1 minuut:
andere optie is aansluiten van een externe harddisk...... heb je heel wat GB...heb trouwens getest..kan videots bestande afspelen zonder problemen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn tv heeft een usb ingang, je kan vanaf een usb stick films kijken maar ik weet nie of het ook in het Video TS formaat kan. De filmpjes moeten divx formaat hebben, je zou de dvd hiernaar om kunnen zetten en vervoogens op usb stick zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn veel tv's die inmiddels films kunnen afspelen, zoals .mkv bestanden. Dit verschilt per fabrikant en per model dit moet je zelf even zoeken. Maar meestal zijn deze tv's ook erg duur, en zitten ze vol met opties die je eigenlijk niet hoeft zoals 3d o.i.d.

Een beter alternatief vind ik is een mediaplayer kopen. Heb je vaak een eentje voor onder de 100 euro en dan kun je gewoon je films streamen vanuit je pc naar de mediaplayer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, maar als ik een tv koop dan wil ik geen klein miezerig dingetje van 20 inch. Wil dan ook natuurlijk Full HD hebben, zodat het oog ook een beetje kan genieten. En tuurlijk je kan een usb-aansluiting erop hebben. Maar ondersteunt de tv het formaat wel? Dat is weer een ander vraag natuurlijk. Dus waarvoor die min?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding