Volgens bijgaande bron zijn er live-uitzendingen overdag die 's nachts herhaald worden.
Maarreh.... niet te veel waarde hechten aan deze onzin.
(als ik ook maar een paar minuten naar zo'n programma kijk denk ik meteen: wat een flauwekul, dit kan ik ook verzinnen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je met astrotelevisie, AstroTV op Net5 bedoelt wel ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms heb ik het idee dat het helemaal niet live is en het gewoon doorgestoken kaart is,waar mensen hun geld - helaas - aan verspillen, omdat ze denken dat het ‘echt’ is.

Maar goed, dat is alleen mijn denkwijze.