Zit er een C1000 in Italië ?

ik zie een reclame spotje van de c1000 met een typetje van Tineke Schouten en Yolanthe. Volgens mij woont Yolanthe in Italië, is daar dan ook een C1000? Het kan volgens mij niet in Nederland zijn omdat je niet zomaar hier met een helikopter op een parkeerplaats mag landen. Weet iemand waar die spot opgenomen is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alles op de tv is wat het lijkt.

Het beste antwoord

In Italie hebben ze geen C1000 vestigingen.

Yolanthe komt echter nog geregeld in Nederland, bijvoorbeeld om haar moeder te bezoeken. Mama Cabau woont namelijk nog in Volendam.

Om met een helicopter te mogen landen buiten de reguliere vliegvelden, heb je ontheffing nodig van de gemeente. Yolanthe zal dat vast geregeld hebben, voordat ze is gaan shoppen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om dan helemaal volledig te zijn; de mama heet na haar scheiding geen Cabau meer, maar Van Kasbergen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig heet ze toch Cabou- TerWesleyvrouw van Kasbergen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha!! Maar voor hoelang? Dat is de hamvraag.

Andere antwoorden (1)

Het spotje is gewoon in Nederland opgenomen. Yolanthe en Wesley hebben ook een huis in Nederland. Het was op een tv set ze hebben die helikopter gehuurd en daar neergezet. Je moet het spotje niet al te sirieus nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterker nog, je moet reclame in het algemeen nooit serieus nemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wouter