herhaling op ketnet/canvas?

bedankt en merci
gisteravond om 23.05 was op canvas de documantaire bedankt en merci
ging over verlopen cafe's in de belgischewesthoek
heb helaas de uitzending gemist
wie weet waar ik een herhaling kan zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1K

Het beste antwoord

Net gemist
Abonneeservice blijft bestaan.
De abonneeservice Net gemist blijft behouden. Die biedt de digitale kijkers een ‘all in’-formule die hen toelaat tegen een vast abbonnementsbedrag onbeperkt programma’s van de voorbije 7 dagen te bekijken. Deze programma’s zijn in principe ter beschikking tegen ’s anderendaags 13 uur. Sommige programma’s zijn meteen na uitzending beschikbaar.

Hoe abonneren?
Net gemist is enkel toegankelijk via een abonnementsformule. De prijs is 5,95 euro per maand, wat recht geeft op onbeperkt gebruik. Dit aanbod staat ter beschikking van alle digitale tv-platformen die video-on-demand ondersteunen en dat onder dezelfde voorwaarden. Net gemist is op dit ogenblik beschikbaar bij Telenet Digital TV en Belgacom TV.

Belgacom TV klanten die zich willen abonneren op Net gemist kunnen terecht op het nummer 0800 22 221, op de website van Belgacom of bij een Belgacom verkooppunt.

Telenet Digital TV klanten kunnen zich abonneren via het hoofdscherm van Digital TV (Telenetshop – pakketten – à la carte zone), via telefoonnummer 0800-66 910 of bij de Telenetverdelers.

Geen zin in een abonnement?
Dan is er nog steeds Ooit gemist. Met Ooit gemist kan je de beste programma’s van Eén, Canvas en Ketnet van vroeger tot nu herbekijken wanneer jou dat het beste uitkomt. Bij Ooit gemist betaal je programma’s per stuk.
>> meer info over Ooit gemist

je kunt het dus terugkijken maar dan moet je betalen

of je moet het over een tijdje terug kijken op ooit gemist

Toegevoegd na 2 minuten:
link 2 is een trailer van het programma