Heeft digitenne nog steeds zoveel problemen met kwaliteit als 6 maanden geleden?

En is het in het hele land hetzelfde van kwaliteit of zijn er nog steeds plekken waar de ontvangst waardeloos is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

ik had altijd goed ontvangst, maar nu minder met regen, sneeuw.
ik naar de dealer geweest, die was gestopt met de verkoop van digitenne.
hij vertelde me van de vele klachten, en hij kon niet garanderen dat het beter word doordat KPN de zendersterkte met meer dan de helft heeft teruggebracht in alphen aan den rijn.
maar ik lees nu van een externe antenne, dan dat proberen, ik woon in een buitengebied zonder kabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ik heb het onlangs geprobeerd. De kwaliteit was gewoon slecht (Zuid Limburg).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons (regio Haaglanden) is het al jaren slecht. Zeker 5 jaar lang. En dan heb ik het nog niet eens over het storen van het beeld als je je licht aan doet, langs de antenne loopt of als er een brommer door de straat rijdt.

Toegevoegd na 47 seconden:
Ohja, en voor de ene zender moet je de antenne op de ene plek zetten en voor de andere zender juist weer op een andere plek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er zelf tevreden mee, maar of het overal goed is, durf ik te betwijfelen. Er zijn nieuwe kastjes heb ik inmiddels begrepen, die zullen vast ook wel qua signaal uitzenden verbeterd zijn. Maar 100% zekerheid durf ik het niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in Noord Holland heb ik goede kwaliteit (wel met een buiten antenne).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De KPN garandeert (helaas) niet dat je overal in NL in huis een goede ontvangst hebt. Soms kun je alleen maar ongestoord kijken als je een buitenantenne monteert.
Hij kost 15 euro excl. montagemateriaal.
escape
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Natuurlijk helpt die wel. Als je hem maar hoog genoeg bevestigt.
Voor het aanschaffen van bv Digitenne doet men de postcodecheck.
Deze check garandeert goede ontvangst van radio en tv signalen bij optimale condities.

In de proefperiode stelt men de antenne zo op dat de signalen 100% procent zijn. (zo nodig met een buitenantenne)
Daarna gaat men de zenders laden.

De eenmaal geplaatste binnenantenne hoeft men niet te verplaatsen voor een andere zender als men bij instelling
al 100% signaal en sterkte ontvangt.

Met het verlengen van het contract heb ik een nieuwe ontvanger bedongen.
Verplicht ons ook om 1 jaar langer het abonnement aan te houden.
Idem dito met Canal Digitaal.
Ook met het verlengen van het abonnement van
Canal Digitaal vroeg ik om een nieuwe ontvanger,
wat ons ook verplichtte om 1 jaar langer geabonneerd
te blijven.
Dus kan men een satellietschotel niet goed uitrichten ,
dan kan men beter niet aan satellietontvangst beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar héb je het over!?? Waar in dit lange stuk ongecontroleerd typen word de vraag beantwoord??
Wij wonen in Leeuwarden. Zelfs met buiten antenne is ontvangst w a a r d e l o o s. Mijn ouders wonen in Zeist. Ook daar heel slecht ontvangst.

Wij hebben nu Canal Digital via de schotel en dat beeld is, in elke weersomstandigheid, perfect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regio Rotterdam, prima ontvangst alsmede omgeving Nijmegen. Ik gebruik wel de externe antenne.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima ontvangst hier in Drenthe en we hebben er op 2 plaatsen 1, niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook regio Rotterdam, maar beroerde ontvangst. Hangt er van af welke obstakels er in de buurt staan (Nationale Nederandengebouw is een flinke)
Toen Digitenne nog Digitenne was, was de ontvangst prima. Na de overname door KPN werd die ontvangst om zeep geholpen (dat was natuurlijk te verwachten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rotterdam zonder buitenantenne 100% signaal en nooit problemen. ben wel een van de weinige lees ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al anderhalf jaar prima ontvangst in Arnhem.
Alleen vorige week was het even beroerd omdat er iets mis bleek te zijn met de ontvanger.
Heb heel snel een nieuwe gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn schoonouders hebben dit thuis (zwijndrecht) , en in hun stacaravan (bennekom), en beide hebben ze heel slecht ontvangst.