hoe heet deze tekenfilm

wat is de naam van de tekenfilm met kleine groene draakjes dat in de jaren 90 op kindernet werd uitgezonden ik heb het al via google geprobeerd maar dat heeft niks opgeleverd

Toegevoegd na 8 minuten:
die draakjes hadden ook allemaal een eigen taak de een was bijv. Kok en de ander deed weer iets anders

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Antwoorden (2)

Bedoel je niet Dinobabies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD dat was gaaf!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond dat altijd zo irritant... Vooral dat liedje >.<
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD ja dat wel dat moet ik toegeven, maar de afleveringen vond k dan weer wel leuk:)
Bedoel je dit soms?
Star Street

(gevonden na wat googelen, want de serie zei me niets)