Hoeveel kost een ticket voor het bijwonen van een show v Oprah Winfrey?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (4)

Hoorde het net op de tv : de toegangsprijs bedraagt
30.000 dollar.
Maar iedereen kreeg wel een nieuwe auto [ een kever ]
cadeau .
En die show werd een weggeef show genoemd .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar kost elke show dan zo veel of alleen die 'Weggeef Shows'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat werd niet gezegt bij editie nl .
Steenuiltje
13 jaar geleden
Je bent toch gek als je 2 uur naar dat gewauwel gaat luisteren en er ook nog 30.000 euro voor gaat betalen??
Volgens mij kost het niks, maar is het een soort loting. Het is ook handig als jouw verhaal past bij het verhaal dat tijdens de betreffende uitzending behandeld wordt. Je kunt er van alles over lezen op deze site:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd 30.000 euro maar net wat me voorganger zegt dan heb je je kado betaald ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gratis tenminste dat zag ik een keer bij haar show dat ze bij mensen thuis ging aan kloppen en wie Oprah keek kreeg tickets maar dat was in amerika dus ik weet niet hoeveel dat hier kost?