Zijn er op TV (ook in de ons omringende landen) nog andere talentenjachten dan alleen zangtalentenjachten.

In Holland Got Talent winnen alleen zangers, dus die tel ik niet mee.
Verder ken ik nog Next Top Model en de Beste Amateurkok.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

So you think you can dance.

Iedere zondagavond bij rtl5 op t.v., waarbij het gaat om dansers die zich zo breed mogelijk moeten ontwikkelen naast hun eigen discipline

Toegevoegd na 15 minuten:
ter verduidelijking:
Met zo breed mogelijk ontwikkelen bedoel ik dat ze naast hun eigen dansstijl zoveel mogelijk andere dansstijlen moeten aanleren / goed beheersen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor.
In Duitsland heb je bijvoorbeeld Das Superstar,
waar onlangs iemand optrad die nu niet bepaald echt aan het pronken was met haar zangtalent.

Zie filmpje op deze site:
http://www.topfunny.nl/2010/10/stevige-borsten/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Topchef is ook een soort ''talentenjacht'' naar de beste chefkok.