gtst kappen of doorgaan

laatste tijd was het wel weer even spannend maar nu vallen ze weer zwaar in herhaling. en ik blijf maar als een schaap er naar kijken pfff.

gtst maken of kraken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het succes van een soap is te maken en breken door te anticiperen op het echte leven. En hoe spannend is jouw dagelijkse leven eigenlijk. Probeer daar eens vraagtekens bij te plaatsen...

Mijn dagelijkse leven is niet heel veel anders dan men in GTST suggereerd. Ook ik ga als een personage als 'Ludo Sanders' zakelijk over lijken. Neemt niet weg dat ik ook gevoelige kanten heb. Om maar even een globale vergelijking te maken...

En zolang de kijkcijfers het interessant houden dan blijft een soap als GTST uitgezonden worden. En hoewel ik het al een paar jaar niet meer volg krijg ik zo nu en dan toch wel wat mee. ATWT word ook al jaren uitgezonden en trekt wereldwijd dagelijks meer kijkers dan de meeste Bioscoop hits...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maken !!!
Het is voor mij een half uurtje ff dom kijken.
Kopje koffie erbij en even niet nadenken.
Soms vallen ze idd in herhaling maar ach er komt altijd wel weer iets nieuws en dat is dan weer spannend om naar te kijken, dat is de kracht van de soap grrrrrrrr ;)
Gewoon doorgaan dus !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind doorgaan want ze kunnen het niet altijd even spannend maken daarom doen ze dat.
af en toe vind ik er ook niks aan maar af en toe ook weer wel.
ik ben een echte fan dus ik kijk het elke dag en als het niet kan een dag neem ik het op op de dvd recorder maar ik blijf het leuk vinden nogmaals.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kappe vandaag nog