Zijn de oren van Mickey Mouse bolvormig?

Vanuit welk standpunt je ook naar de oren van Mickey Mouse kijkt, ze hebben altijd de vorm van een cirkel. En alleen van een bolvorm zijn alle aanzichten cirkelvormig...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ontworpen door een oude Egyptenaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Oude Egyptenaren hadden toch meer iets met driehoeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou kunnen Suniram, ik dacht meer aan ogen en schouders die er, in welke houding ook, altijd hetzelfde uitzien getekend door oude Egyptenaren. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, okee:) Ik dacht aan piramides...

Het beste antwoord

Nee hoor, muizen (en konijnen, want van oorsprong stamt Mickey Mouse af van een konijn (Oswald the rabbit, http://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_the_Lucky_Rabbit )
kunnen hun oren draaien.

Waarschijnlijk vind Mickey zichzelf "fotogenieker" als hij zijn oren zo draait.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje laat, maar dit is toch echt een goed antwoord:)

Andere antwoorden (3)

Als je het in 3d bekijkt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen op de 2D tekeningen :-) Loenie was me net voor :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij niet.
Op de knuffels zijn de altijd plat. En in de 3d versie loopt het als een soort kommetje.

Zoals jij het zegt zou het wel moeten zijn..